Followers

Friday, November 23, 2012

21/12/12. WED

Hi again!
I'm back, usual boring stuffs.
Sick for two days, ahhhh :(

Did nothing for half of the month. WASTED.

这半个月都在追戏
终于把 [ 醉后决定爱上你 ] 看完了。
很好看,真的。
而且里面很多好吃的?O.O
XD
下一部当然是要看完爱丽丝的奇迹咯。
快完了,耶!
然后就要追雷霆扫毒。
话说回来,我有多久没看港剧了?
呵呵

好多新戏上映我都想看啊
像Breaking Dawn Part 2 、 Pitch Perfect 、寒战等,我都想看耶
可是把全部戏看完的话,估计我的储蓄也没了。
钱啊,掉下来吧!XD

最近超爱玩微信,常常和我老爸玩。
简直把微信当成walkie talkie 了嘿嘿

今天去了宋庆海吃了红豆冰,哦,赞啦。
原本想吃光饼的,可是和朋友聊天聊到忘了。
呜呜呜遗憾啊
下次去都不知道是几时了
我的光饼 T^T
I miss hanging out with my girl.
I had a nice time :)


我知道都是废话一堆。
希望下次会有趣一点



6 comments:

  1. I don't actually drink alot of water tho. maybe i was born to have it xD

    ReplyDelete
  2. hahaha don't be so pessimistic :) everything is possible so don't stop your attemption hahah xD

    ReplyDelete
  3. blog url changed :D

    ReplyDelete
  4. i know right! my all time fav :D

    ReplyDelete
  5. and french fries too. why isit french fries but not malaysian fries? xD or other countries fries hahahahah.

    ReplyDelete
  6. sometimes on google and sometimes on tumblr itself :)

    ReplyDelete