Followers

Friday, May 18, 2012

星期五

11/5 Friday
SEJARAH TODAY !
mamamia !
Paper 2 is just so hard ! * okay, maybe its because I dint study -,-
The first sight I saw it then I was right ' oh god oh god. This time LUCk also can't save me '
Arhh ! Pray for the next paper !

Arhhh just went eating at Lee's Garden ( or is it Lee Garden?? ) 
Celebrating Mother's Day with Granny, Aunties and Uncles, Cousins, sisters and papa and mama !

Anyway, the peking duck is quite nice, worth trying :)


18/5 Friday
Friday again ! :D 
However, exam is not over yet :(
Sat for Biology paper 2 on Wednesday.
SUSAH SANGAT !!! /.\
Most of the questions were left blank.
Hope I passssss :P 


怎样 
考试是不是难得要死?
幸好我还熬得住 

考试怎么那么多天、那么久啊
虽然考试期间是爽到爆(没功课、又没上课,当然爽)
可是。。。
睡太多了真的是累啊!
我要睡在舒服的床,不是把手当成枕头睡啦 /.\

没关系
多四天
多四天
我们就可以high翻天了

已经想好很多节目了 <3
首先,当然是去看恐怖片!
说到这个就无语,每次提议看这类型的戏都没有人要陪我去T.T 

当然,假期怎么可以少了唱k叻?
嘿嘿 
如果不小心震破你们的耳膜,莫怪我呀 XD

再来再来,
最终任务就是-  去 找 吃 !
没错,我要去吃好吃的
好料我来了hoho

明天,麦当劳,我来了  :DDDD




No comments:

Post a Comment